احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

کوچولو من❤کجایی؟؟؟

آغاز دوستی

سلام به همه هم وبلاگیا عزیزم

این وبلاگ داداش کوچولو من (احمد رضا)هست.

به وبلاگ احمد رضا خوش آمدید.

 

 

 

 

 

    

اصول اساسی رژیم در دوران شیردهی

  چاقی پس از بارداری یکی از مهمترین مشکلاتی است که خانم های شیرده با آن مواجهند. اغلب خانم ها به تصور اینکه رژیم گرفتن باعث به خطر افتادن سلامت خود و فرزندشان می شود از انجام آن پرهیز می کنند. گرچه این تفکر درست است ولی رژیم هایی وجود دارند که کاملاً علمی و سالم بوده و قادر است بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی به سلامت نوزاد اندام مادر را به تناسب برساند. در اینجا به ذکر توصیه هایی می پردازیم که کمک بزرگی به شما در جهت کاهش وزن می کند.صبر کنید تا کودکتان دوماهه شود بعد رژیم خود را شروع کنید. این کار به بدن شما زمان کافی برای تولید شیر را خواهد داد تا هنگام شروع رژیم لاغری و محدود شدن کالری دریافتی شما شیر مورد نیاز کودک شیرخوارتا...
2 مرداد 1396

اصول رفتار با کودک 1 تا 3 ساله

در صورتی که کودک مایل است با دست غذا بخورد نباید ممانعت کرد : 1.       استفاده از قاشق برای کودک نوپا ضرورت دارد ولی ممکن است نیاز به کمک داشته باشد . 2.       کودک نوپا نیاز به مکان نسبتا خلوت برای خوردن غذا دارد چون تمرکز کوتاه‌مدت دارد، یعنی صدای بلند رادیو، تلویزیون یا رفت و آمد خواهر، برادر یا مشاجره می‌تواند توجه او را از خوردن غذا منحرف کند . 3.         دادن استراحت قبل از خوردن غذا و زمان ثابت مصرف غذا برای این کودکان اهمیت خاصی دارد . 4.       اجرای برنامه&z...
2 مرداد 1396

داستان واقعی

             یک جعبه بالای کمدم دیدم اون روبرداشتم تا ببینم در او چه چیزی وجود دارد                                جعبه زیبایی بود ولی باخودم گفتم چی میشه توش باشه بازش کردم یک پارچه سبز دیدم اون رو از جعبه در آوردم تا بازش کنم بازش کردم در اون یک قندون بود یک قندون سبز رنگ میخواستم اون قندون رو بزارم توی جعبه اما یک چیزی دیدم اون رو برداشتم گقتم خدا یعنی چیه بازش کردم دیدم یک گلدوزی نصفه بود...
24 خرداد 1396